Friday, October 7, 2011

Syukur 3tahun dah....

7 Oktober....

Tarikh keramat bagi kita hohoho macam mana boleh lupa ini.adoiiiii banyak mamam semut ini SEBAB tu lupakan...kena makan biskutt Tiger baru minda cergas n pintakan..NAK BISKUT TIGERRR kalau tak dapat biskut tiger ..TIGER kita ngap kang hahahaa...


Adoiii dah terlebih sasar dari cite sebenar ini..soryyyy tak sengaja pulak jangan mare eakkk....Berdasarkan kalender 2011 hari ini jumaat bersama 7 OKTOBER 2011 adalah.......................kita kahwin hahahhahahahhaa caye ker tolonglah percaya ok...TERKEJUT tak???? buat2 terkejut sudah.


Hari ini sebenarnyaaaaaaaaaaaaa..Genap 3 tahun kita kerja kat company civil engineering & consruction (mak iakk kan terlebih2 ini mcmana nie..tak tahu2 )Alhamdulilah syukur sesangat pejam celik dah 3 tahun rupanya kita kerja kt company tu,mcm2 dugaan,karenah,pengalaman yang kita dapat tau..Kekuatan mental & fizikal pun kene kuat sekuat2nya sebab kita berada di bawah 4 orang besar haaahhh besar..???Maksudnya 4 orang BOS ..kau hadooo!
Tapi sekarang tinggal 2 je yang lain dah buka company sendiri..


Jawatan kita biasa2 je taklah se- TINGGI segunung kinabalu tu..semua kerja kita buat lagi2 bab akaun..hohoho amat2 pening bila fkir akaun ini dah lah kita tak ada basic dalam bidang tu tapi kita belajar sikit2 drp kwn bos kita..Dulu ambil IT kerja dok design2 je tapi dh kerja lariiiiiiiiiii bidang lak .
BOLEH Ke........dah rezeki kan kita terima je 





Tapi IT tetap dalam hati n sanubari kita selamanya (fuyooooooooooooooo)ayat tak tahan..sila abaikan eakk


Impian kita...kita nk buka company jugakkk, kita nk majukan bisnes ayah kita kelak..insyallah kita harap kita dapat capai impian kita ini....Berkat pengalamn kita kerja kat company orang kita harap kita boleh perggunakan dimasa hadapaan..
Kita terasa bangga n tumpang gumbira bila kita nya kawan2 dah ada company@bisnes mereka sendiri..CAYA lah korangggggg...!Diorang lah tempat kita mendapt pendapat/pengalaman dll tau.....TQSM


Kita memang suka niaga2 ini ....sebelum ini pun kita ada bt sikitlah niaga alhamdulilah ok :)




Okaylah..sampai sini je k..ketemu di lain entry ok..terima kasih sebab membaca entry ini 



note; apa impian korang pulak....???dah tercapai ke...??jom sama2 kita capai apa yg kita inginkan...chaiyokkkk



8 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..