Monday, October 31, 2011

Tolong.....Tak sukalah..!

Aku mmg tak suka bila terserempak benda alah ini..........













Lipas:- mmg aku geli tol ngan natang nie...lagi2 yang jenis TERBANG ...


**lipas suka kt orang yg PENAKUT**
hehehehe






Cicak:- Spesis ini lagi lah weyyyy..geli,lembik je kan ......Kalau jatuh atas ko mmg naya je kan !





Cacing :- Natang nie kalau dok dalam bilik air mmg menjerit seribu bahasa je kan....lengok2 dia aishhhhhhhhhhhhh mak aikk mmg geli den raso.....toink2 je kan






Lipan:- Yang nie lagi aku tk suka..! dah lorhh berbiso,kaki byk,besar2...





Besor ke kecik ke mmg aku kurang gemar tol...tk suka!Nk gelak ke apa ke bila tengok aku dok jerit2... angpa punya suko lah yang penting den mmg tk gemar tol depa2 kat atas nie...hehehehe




note : kalau nk wt koleksi ke natang nie pilihlah natang lain ke.....ayam ke..itik ke hehehee kan chomey jew 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..