Monday, December 3, 2012

Coretan :- Holiday Part 1

Assalamualaikum

Welcome disember

Entry kali ini aku nk cerita holiday singkat aku ngan family bulan november haritu,kebetulan my bff kawen kt Melako.Inilah pilihan penginapan kami memandangkan rumah member aku tue xjauh pon dr hotel ini dlm 10minit mcm tu..



Formosa Garden Hotel,Limbongan Melaka









serba sikit view dalam bilik 
Korang perasaan x apa yg sama...??

dr bangunan ke bilik ke bilik air semuanya "HIJAU"
semuanya serba hijau lah nasib aku tk turut hijau sekali





bahagian lobby



aku sukooo natang nie..hahahaahaha susah nak jumpa
nie laluan nk ke kolam renang 
jd korang akan jumpe natang yg panjang nie dulu
say "HAI " ok




note : nantikan part seterusnya.....

2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..