Saturday, December 29, 2012

Coretan : Holiday Penutup Tahun 2012

Assalamualaikum
Selamat Bercuti .....


Kesinambungan drp perkahwinan my bff kt B.Pahat ,aku nk share penginapan aku 3hari 2malam di ....

Seperti yang dirancang, plan bercuti ini aku dah plan lama kebetulan kene date cuti Krismas,Aniversary mama & abah aku memandangkan pulak ktorang xpenah turun Batu Pahat selalu dengar je memandangkan jugak my bos orang BP gak.member2 aku pon ramai asal sana..

Puas dok google hotel area sana,yang paling senang aku tnya member aku yang kawen tu hotel apa yang paling dekat ngan rumah die,die senaraikan lah aku pon godek2 lah kt google or seangkatan dgnnya,takut full lak memandangkan cuti skola & kenduri kawen


Akhirnya selepas mendapat kata sepakat abah aku pilih nie........





The Katerina Hotel

Mula2 aku research hotel ini mak datok harga....standard hargalah  rasanye kalau dekat PD/KL susah kot nk dapat harga mcm tue.Memandangkan abah kakitangan kerajaan dapat lah offer ..alhamdulilah
Tapi kene tunjuk kad okay utk pengesahan ...


Aku bertambah terkesima bila masuk hotel ini ...


Bertambah2 terkesima bila tengok dalamnye ...... mcm excited kemain berbaloi dengan harganya..


nie bilik aku dok....mcm xpercaya kelas gtue...opsss 
mmg dah full time aku datang nie tapi abah aku sempat booking awal....thankz abah




kali ini tema brown.......... i like 
Serba sikit snap dalam bilik air n ruang tido..........








Hotel ini betul2 bersebelahan dengan 


Wisma Prudential
Berdekatan dengan The Store 


Alhamdulilah niat aku nk lanje mama & abah sempena aniversary  dorang tercapai walaupun abah aku topup2 ckit ini jugak sempena mama nk pencen nnt..nk bg mama relaks tension hehe..

Boleh lah korang tengok2 mana tahu yang jauh2 singgah BP boleh menginap dekat hotel ini,so far okay,breaksft pon okay,ada kolam renang,layanan pon okay... kalau nk perfect sgt tu payah lah mn2 mesti ada kekurangannya .

Bagi aku cukup selesa,bukan sebab bilik yg mewah tapi selesa untuk menginap lama kan...Terpulang pada individu sama ada selesa or not..



p/s : gambar ini bukan tujuan untuk menunjuk2 tapi aku nk SHARE ngan korang semua ,pengalaman aku menginap di hotel ini.maaf andai kata ada yg kurang selesa.
Insyaallah aku akan cuba share destinasi2 aku pergi .. "Jauh perjalanan Luas Pemandangan"




note : Time korang bc nie aku attend resepsi majlis kawan baik aku penutup 2012..nnt aku share ngan korang k.. selamat bercuti di hujung minggu..ke ada yang sambung cuti smpai tahun baru...:D

4 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..