Tuesday, January 29, 2013

Bercuti di Akuaria KLCC

Assalamualaikum


Memandangkan semalam cuti peluang yang ada aku gunakan sebaik yang mungkin walaupun plan semua las minit.okay2 tak apa walaupun las minit akhirnya dapat puaskan hati.Mula2 aku pergi IKEA hajat dihati nak servey barang tapi ramai pulak orang akhir balik dengan lengang lengong sampai nak cari kereta pun boleh sesat gara2 lupa no. parking!

Then perjalanan kami diteruskan ke AKUARIA KLCC

Meh layan gambar2 yang sempat aku snap



*** sory pic pecah/tak berapa clear sangat***









Nampak tangga tak belakang itu...?? sebelum kau nak sampai bahagian ini kau lalu atas itu dulu tempat yang ade pameran ular .serangga dan lain2 baru kau boleh jumpa ini..then kau nak posing2 ala2 supermodel dekat gambar bawah ini ala2 ikan itu tengah nak ngap kaukan pun boleh










2kali jugaklah aku pusing dalam ini memang cantik .......










 Inilah serba sikit gambar yang aku share untuk tatapan korang,mehlah datang akuaria klcc
tiket RM38.00 (dewasa) & RM 28/25 (kanak-kanak) sory aku lupa untuk kanak2 berapa ringgit  TAPI korang tunjuklah MYKAD  nanti dapatlah harga itu kalau tak RM40.00 untuk dewasa...


** sememangnya aku ingat masuk akuaria ini tak boleh ambik gambar alih2 boleh rupanya...rugi tak bawa kamera hmmm nasib hp ada .sapa2 nak pergi sini bawalah kamera boleh snap gambar cun2 **




note : bila cuti lama aje naik kerje macam tak ada mood pulak

5 comments:

  1. teringin nak p aquaria..tpi xpernah brkesempatan ....nice entry..

    ReplyDelete
  2. langit tinggi : nanti pergilah..memang best lagi2 kalau ada anak2 mesti terhibur.. thank q

    ReplyDelete
  3. hmmm..akak ni nama je duk kl, keje dekat ngan klcc.. tapi xpenah masuk aquaria klcc.. muahaha

    ReplyDelete
  4. cikmoon : sy 1st pergi kak sampai sesat nak cari akuaria ini..hehe nanti akak pergilah best

    ReplyDelete
  5. aku pernah pergi sekali..ramai tak orang beratur beli tiket ?

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..