Wednesday, January 23, 2013

Pulau Idaman

Assalamualaikum


Semenjak2 ini aden selalu dengor member2 aden nak poie SABAH, bukan sorang dua sahaj tapi adalah beberapa orang ada tu siap  honeymoon sane syokknye weyyy .semua kata cantek,best hmmm aden jealous okay.apahal ko nak jealous2 ini dorang nak poie honeymoon  tak kan nak bawa ko pulak hahaha okay2 aden paham maksud aseh tu..(eleh aden nk guwau2 pon xleh nyampah..!)

-dalam hati tak apa nanti dah kawen aden nak ajak laki den poie sano,tak kiro2 nak poie jugak wahai cik tunang sila ingat pesan gua ini ,gua nak poie sana nak honey2moon ok! ( tgk smpai gua ayat aku mmg xboleh blahhhh)


Serta merta aku research google taip sabah....then sabah island Ya Allah cantiknya ciptaan mu terus terkesima tu baru tengok dalam tenet belum aden sampai sana depan2 matokan mahu  tak nak balik kl dah hahahaha


tengok berapa banyak pulau







Sepilok Orang Hutan Sanctuary

rsanye rugi kalo poie sabah tak poie sanakan then teringin nk poi Kundasang tengok dalam drama yang Tiz Zaqyah & Aqasha berlakon tu cantinya tempat2 dia then Gunung Kinabalu tengok dek Hanis Zalikha dah sampai kito bilo lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....




kapalai Island


bestnya boleh imaging duduk dalam tuethen boleh nampak dalam dasar laut 
 ikan dolphin lumba2 (ade dolphin tak ?)penyu renang2...ikan warna warni 

driving time
ooooohhh pulau sipadan..oooo pulau mabul.....ohhhhhh pulau kapalai


p/s : pic ini aku ambik dkt google je....



Belum kesempatan nak poie sano lagi,inshaallaha ada rezeki sampai jua aden dekat sano...sebelum itu verangann jelah okay! aku tahu ada geng2 blogger yang dah poie sana,daripada pic yang diaorang share memang cantik pulau dekat sana .. 


Ada masa lagi nak kumpul duit poket kalau  tak cukup aku mintak tolong DOREMON........ 



** antara pulau yang aku teringin jejak kasih... pulau sipadan,pulau mabul,pulau perhentian,pulau tioman,pulau redang,pulau langkawi (nk shoppingggggggggg hahaha) then pulau..pulau pangkor untuk kali ke2 nye............. 




note : okay aku memang dah start verangan .............. sabar2 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..