Thursday, January 31, 2013

KAMUS turun menurun

Assalamualaikum



Agak-agak ada tak yang guna kamus ini lagi..??

Inilah harta turun menurun yang aku ada & simpan dari aku bangku sekola sampai ke kolej sampailah aku kerja sekarang memang inilah aku guna.memang aku dah sebati dengannya TANPAnya rasa kekurangan aje


Tips dari member aku kalau kau nak mahir bahasa inggeris banyak baca or hafal kamus 
maybe
aku try tapi macam tak masuk aje hahaha




note :  aku tak paham kenapa ada yang cemburu bila orang lebih sikit drp dia..lumrah alam

2 comments:

  1. nak mahir inggeris bukan kena hafal kamus tapi kena banyak bercakap bahasa inggeris..kamus ni cuma nak semak ejaan dan makna je..

    lagi satu kena banyak baca akhbar inggeris

    ReplyDelete
  2. alan : betol2..kene pratik selalukan... tq bro

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..