Thursday, December 27, 2012

Coretan : Majlis Nikah & Sanding My Bff

Assalamualaikum
Selamat Petang
Selamat Hari khamis


Sunyi sepi je blog aku nie tanpa entry terbaru..banyak benda nk gebang2 tapi xtahu nk mula yang mana
okay2 kita start yg sebelum2 nie ehh.
Bulan DISEMBER ini bulan mencabar..mencabar sebab banyak sangat nk makan nasi minyak hohoho(nampak sgt gelojohkan)-abaikan

Dua Minggu yg lepas tanggal 12-12-12 my bff selamat jadi isteri orang..sobs sobs mmg sedih sbb my bff nie member yang aku kenal dr bangku skola lagi mmg rapat giler lah family die pon kenal aku


fadzil & huda
majlis nikah


Chomey x puan huda ..?? heehe sebelum die kawen byk die share ngan aku pasal persiapan weeding die,aku lak rajin bertanya itu ini walaupun xberpengalaman lagi tapi mana yg aku tahu aku share ngan die.



majlis sanding


Majlis sanding at Dewan Komuniti MSN pd 15-12-12 .(sory pic kurang memuaskan) puas terangkan /edit tapi still nmpak pecah. time ini pengantin  makan beradab aku & geng sibuk nak ambik pic die..biasalah ktorang dah kenyang ktorang kacau pengantin lak


Sementara nk tunggu pengantin ktorang snap pic dulu.....


Ini semua member skola@classmate..sayang sbb ada yang dah balik awal..apo nak buat kan kan





Akhirnya masa yg ditunggu dapat jugak ktorg snap ngan pengantin...time nie bukan main ramai orang yg snap ktorng segan,malu mcm2 lorh nk tersenyum pon rupa mcm xsenyum je..(bab nie mmg lomah)

Dapat kejap ..........penari pon masuk okay...kelas gtueeeeeee..terkojot den terus ktorg salam2 pengantin n blah .



anyway nk ucapkan selamat pengantin baru bt my teman sejati Nurul Huda & Muhammad Fadzil semoga hubungan korang bahagia selamanya..cpt2 ehh dpt bby xsbr nk timang ank buah hahaa...en fadzil please jaga kwn baik i baik2 tau.. :D



note : bila tgk org kawen mula berangan mcm aku pulak ade kt atas tue hehee :D



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..