Thursday, October 6, 2011

Aku BENCIKAN kau tahu tak!


Selamat menjengah ke blog ibarat bunga matahari segar menyegar bak kilauan cahaya yang terpancar...fuyooo tertiba menyajak lak inilah akibat kekenyangan + otak mula mengembang menghasilkan idea2 yang agak2 bernas sekali TETAPI akan kuncup bila kedatangan sifat M dalam diri ini......


AKu bencikan sifat M ini..harap kau tolong tolong dan tolonglah pergi jauh nan disana ok!


Sifat M tidak datang sendiri tapi ditemani sifat Z ..apakah sifat Z yang dimaksudkan itu.Kalau nk main teka2 sekarang memang agak melecehkan & membuang masa kan jd terus bin terang aku nyatakan sifat Z tu adelah sifat mengantok @ zzzzzzzzzz..dah tahu kan jwpannya jadi lihatlah dalam diri tu adakah anda sekarang tergolong dalam 2 sifat tu....


Sekiranya ada bwklah dia pergi jauh2 sekiranya dibiarkan2 alamatnya sifat itu akan melonjak kegembiraan yang teramat2 lah sangattttttttttttttt



bebudak ini pon reti lari ko reti tak...




Okaylah,aku nk bawak lari ini ...Lari mengejar gaji aku yang tak dapat2 lagi ini.........




opzzzz pic ini aku ambil dekat KLIK SINI OK





note: mood berubah mengikut angin2 yang mendayung...........

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..