Tuesday, October 11, 2011

PERNAH ALAMINYA TAK.....




Koranggggg penah alami tak apa yang aku habaq nanti ini....


Pernah tak mata korang berkelip2 tak kiralah kanan or kiri ko..Kejadian seumpama ini sering terjadi kat aku,hmmm kadang naik rimas pulak bukan apa kejap kelip kejap kelip lg 1 hal kang orang ingat aku nk main2 mata pulak padahal mmg mata aku berkelip.


Pandangan/pendapat yang aku perolehi 
Sebelah KANAN

* nak tengok orang jauh
(jauh mana pun tak pasti maybe jauh nan utara,selatan timur kot)

*ada orang nk tengok/jumpa
(mcm seram lak...agaknya orng tu winduuuuuuuuuu kita kot,)

* something that
(hmmmm lagi seram sbb tk tahu pape....elok ke baik ke...mintak2 yang baik)

*rindu kat seseorang atau kata paling romantik abisssss....miss u lah ♥♥♥
(ada ehhhh..rindu mata kelip2..no org tu kelip tak mcm aku...???kata rindu kan....) 



Sebelah KIRI

* ada benda tk elok nk jadi
(sesangatlah risau...! mintak jauh..)

*nak menangis
(kdg2 mmg berlaku maybe KEBETULAN je)
tapi tang berkelip sebelah bawah mmg nak nangis

*orang nk jumpa
(kemungkinan)




Entahlah aku nk pastikan 100% terjadi tk boleh jugak..sebab APA yang terjadi semua ada hikmahnya,maybe terjadi secara kebetulan je..MUNGKIN jugak keistimewaan yang tuhan berikan...


Ibarat mcm mimpi,ada orang mendapat alamat melalui mimpi.ada jugak melalui naluri.ada jugak melalui mata (mcm yg aku katakan kt atas tu)



Sekiranya ianya baik alhamdulilah TETAPI sekiranya sebaliknya...berserahlah kerna dia Maha Mengetahui Segalanya....


1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..