Monday, October 17, 2011

Radio VS Jiwa

Selamat pagi,selamat hari isnin.......


Syok pepagi layan lagu kan terasa segar mega...radio membuatkan diriku begitu bermakna..
"Kaulah Segalanya".....serabut/pening/sume ilang......Nasib bos tk marah aku pasang kuat2 hahahaa..tak lah sunyi sepi je kan ,tak lah dgr keyboard aku yg tap tup tap je kan














Dulu time study pon aku suka dengar radio smbil berhomework + plus nk menghafal pon aku suka dgr radio....dah sebati dengan jiwa & raga je..Aku tk boleh study senyop2 gerenti bukan aku bc tapi buku baca aku hahahahhahaa.


Petua yg dpt aku berikan pd yg tgh study memandangkan minggu exam kan.....Bukan setakat yg study je yg tgh berkerja pon BOLEH aje



*Dengarlah radio........
*pilih lah rentak yg sesuai dengan mood korang.....rancak pon tk kisah "aiman tk kisah"
*Tapi ingat jgn time exam lirik lagu yg korang berikan..hahahhaha kene pokk kang baru tahu!
*Utk penguasan/kefahaman/kelancaraan BI dgrlah lagu inggeris....hitz.fm/fly.fm or seangkatan dengan nya:)






SEmoga hari ini lebih baik drp seblumnya...jom bt kerja





note: cuaca sgt baik ..!

4 comments:

  1. xlayan sgt dh radio.. on mp3 je..heee

    ReplyDelete
  2. zmn aku skolah asrama penuh dlu,nk dgr walkman pn kena sorok2..tp skang ni leh dengar sesuka je lam kete..hehe

    ReplyDelete
  3. Sy kdg2 je ske dgr radio sbb salu radio yg dgr sy.. Mueheheheh..

    ReplyDelete
  4. soly : kite xde mp3 hehehe


    Budak penjara: bagus2....:)



    Liyana zahim: terbalik sudah hahahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..