Monday, March 5, 2012

Jejalan Itu Wajib..!

Assalamulaikum.....ini hari cuaca agak mendung2 aku pun dah naik mengantok aje nie,aishhhh tambahan dr pg until now no 1 work pun aku buat...entah aku naik blur bila isnin tk thu nk wt kerja apa padahal melambak kot kerja ...malas..malas nk buat!

Okay lah sebelum aku coleteh entah pape2 je ..nie aku nk cerita hal2 semalam wokey,semalam kan weekend (sunday) dengan semerta2 nya aku 1 family lorhhh p jejalan pusing2 abiskan duit hahahaha...(poyo seh )..Hala tujuan kami adelah destinasi shopping complexlah...haruslah aku nk ke sana abiskan duit.......


Aku ke Care4 wangsa maju....sila ulang carefours okay..apa lah yang ade kat sne ...nk beli sayur..kicap hahaha adelah tapi disebabkan org terlalu..terlalu ramai istilah membeli sayur..kicap terpaksa ditundakan serta merta okay.Tanpa memikirkan tak kan nk bawak tangan kosong je balik nanti seharusnya aku gembat lah beberapa barang yang patut ade okay...(tolong jgn tiru mcm aku)
aku pun round2 dalam care4 asal tujuan aku nak cari beberapa helai bj kurung yg terkini hahaha,pusing2 punya pusing singgahlah aku 1 kedai nie......

Mak aik aku bebenor jakun....teruja tgk bj2 yg cantik + harga pun nice2 okay....baju itu tk ade dalm list aku okay!TAPI KAN sebab dah bekernan dihati seharus aku gembat,bukan utk dipakai hari2 biasa tapi.....tapi..........( special day) yg akan come2..insyaallah..
mama i lah yg pilihkan chtik dimata dia,cahtiklah di mata aku...(anak beranak katakan )
pusing2 lagi.............................................


Akhirnya aku gembat lagi sehelai utk dipakai ke opis or hala tujuan ke kenduri2 ke kalo aku nk lah hahhaa


pokodot ..bukan apam pokodot k tapi baju popopokodot hahaha


aku suka simple je jd aku gembatlah yg agak aku bekernan..


Aishhhhh mama aku pun tk ketinggalan okay..dia pun gembat 2 helai jugak.......(tengok sehati sejiwa) lagi..Kami berdua ( aku & my mama) giler shopping okay hahaha...mama akuselalu pesan " kalau dah bekernan ambillah nnt menyesal" terbayanng2 pulak...


Lepas itu...destinasi berikut hahahhahahaa tak tahulah excited ke apa kan....p pulak kedai jual2 barang hantaran dok menyervey mcm2 hehee,suka aku tgk mama aku nk pilih itulah inilah hehehe nampak dia happy, dalam masa sme aku yg risau sebenarnya okay....entah biarlah aku sje yg tahu...bercampur aduk perasaan aku ketika itu smpai hari ini okay....


next destination .....wangsa walk aku sempat gembat nie pulak


 i like this beg....................................

Beg nie  dh lme aku nk tau..akhir ..akhirnya dapt juaa......korang perasan tk ayu raudah pakai dlm cite gemersik kalbu itu....lebih kuranglah kan....hehee
beg nie mcm2 kaler ade tau ....i ambil kaler tourquise....hehe..



okaylah....see u next entry okay.....



note : fav shopping ....handbeg & shoes..........:D u gauys pulak...????



1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..