Monday, March 5, 2012

Edisi Terbaru.....



Dulu belajar2  aku rajin menjeguk2 kedai2 buku nie menjak2 keje makin kurang huhu
Tapi disebabkan benda lain seharusnya aku menerjah ke kedai buku 

Kalau nama pun kedai buku tak kan kau nk cari rice cooker pulak or beras or kicap ke kan 
seharusnya bukulah kan


Pilihan sanubariku



hantaran....?????


 dekorasi pelamin...????


why buku apa nie......serius aku berkenan dekorasi pelamin tue simple ajoo,lepas tue ade sweet2 dekat dekorasi tue.....


izara aishah

aikkkk nape pulak dia ade...hehee serius chtik gaun pengantin tue..pink2 muahhhhhhhhhhh dkt pink
cantik kan izara nie



 Majalah yang aku maksudkan






nampak tak...???
PENGANTIN edisi april 2012



orang akan membeli sekiranya muka depan nya menarik kan...TAPI aku tertarik dengan isi dlm nya sebab itulah aku beli....tak dinafikan muka depan  menarik perhatian aku....so aku bolilah


ApA tunggu lagi pat lah cariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......




note :  mood: kelaut....hati gundah gulana,jiwa bagaikan diawang2an.....tidak mengharap


1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..