Friday, March 9, 2012

Tat@Pai Blueberry....

Assalamualaikum


Semalam petang lepas aku bertungkus lumus siapkan  paper2 yang patut biasalah tender baru nak masukan busy sikitlah...Dan2 perut aku berkeroncong apa lagi buka peti aku capai lah kotak kecik yg berkaler putih2 gebu.Untuk alas perut katakan

Apa yg aku makan ehhhh...

tart pai blueberry


besar gak lah tat nie berapa inggit aku lupa 


 
nampak tak krim blueberry die...serius banyak tau 
makan 1 pun dah kenyanggggggggg sgt2



Dari pandang korang mesti korang kta mak aik besar nye aku ggt kan hahahhaa,pic 1st tue tk brp jelas sgt aku mknlah skit lagi nk nampakkan krim bluebbry tue


1lagi aku smpan now tadi (lunch) aku mkn hehehe alhamdulilah kenyang
Aku nk buat sendirilah tapi sebabkan kemalasan jadi aku just beli jelah...mudah + senang 




note : selalu mkn benda alah nie pun tk elok gak sbb die manis2 tk baik utk kesihatan  ,sekali sekala tk pew tau...

1 comment:

  1. ngee sama laa..

    senang je g beli.. malas nak buat...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..