Thursday, March 1, 2012

Chomeynya Dia......saya suka saya suka


Hai KoRANG

Tengah melamun2 tertiba tepon opis berdering ..dering sbb ade org dtg opis dup dap sape pulak nie las2 abang nie hantar benda ala nie 




aloooo chomey nye die





-


-



-



-




-



-



-



-





penat ke 


-



-



-



eheeeee chomey nye awakk ..sayang lebih nie



-



-


-




leh sumbat mcm2 nie



-




-



-



alooo jgnlah marah jom scrol lagi kebwh


-




-




-



































aucakkkkkk taraaaaa 
mempersembahkan Si SANYO datang 





chomey tak saya...????




wahh lepas nie beli mcm2 sumbat dalam si sanyo nie...abislah kau sanyo
awaklah peneman saya bila sunyi2 tau
mesti kita boleh jd best frenz lepas nie



tapi nape letak nama sanyo...cm tak best je lah








note : abg tue kata on lepas 3 jam...aku confius kene on dulu bru guna lepas 3 jam or tunggu 3 jam lepas tue onlah sanyo tue....pening2...tertiba blur



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..