Thursday, March 29, 2012

Sakit itu kembali lagi....


Assalamualaikum


Hello geng

Hip..hip..hip ketemu kita lagi dah brp lame ehh aku tk updated blog ini,cer tengok balik oooo last mondaykan baru je beberapa harikan (itu pun nak kecohhh).ade aku kesah hahahaha
Semalam aku mc lagi erkkkkkkk menci asyik mc je kan nk buat macamana,keadaan tak mengizikan aku kerja semalam akibat sakit lama muncul balikkkkkkkk.emosi pun memainkan peranan

Sakit apa tue

Macam mana nak habaq mai ehhh,macam ini waktu aku dekat kolej @ asrama lah yerkkk aku kerap sakit perut tapi tang belah tepi kiri..(paham tak) aku fikir sebab sekat2 makan ,makan pedas or angin masuk & tak kuar2 heheee.aku abaikan je but bila terasa nk kentot mesti angin tue keluarkan hehe
Tapi
makin lama makin menjadi sampai 1 tahap aku terpaksa ambil cuti n urgent balik rumah aku paksa mama n abah aku dtg ambil hohoho kejam tak?hehee sbb nak berjalan pun larat & tak larat je tauuuu

Bila mama aku dengar mana tk risau weyyyyyyy,balik2 kerja dieorg dtg jemput ..love mama n abah
apa2 pun aku balik jugak ,balik2 ajak p klinik.."klinik kita " khas utk aku hehee nope lah klnik kita inikan banyak panel2 kan jd aku pakai mama aku punya ...dulu je sekarang aku kene bayorrrr tau ..
Bila chck2 punya chck doktor yg chck aku tue main tekan2 perut aku adoiii sakit nooo
tekan sana tekan sini..dia nk enjetttt ooooooo serammm aku tk mooooo 
dia kata kalau berlarutan kene dtg refer balik coz takut ade effect dekat dalam,serammmmm je aku dengar

Now sakit itu datangggggggg balik,kejap okay and time dia datang mak aikkkkkkkkkkk perit sgt2.Tapi sampai sekarang aku tk tahu sakit apa...Bila aku tnya2 members aku depa kata takut apendiks hmmm dulu aku pernah gak kene now tak pastilah ianya sama ke idakk.
Pagi tadi time dalam tren aku dah rasa perit,kejap2 aku pegang pingang n perut aku...

Hope tak ada pape2 lah yerkkk
Korang doakan aku sembuh ehhh
sebenarnya risau jugak ini



note : time nie pun dah terasa sakitnya...agak2 ada tak yg tahu ini sakit apa..apendiks ke or apa ehhh

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..