Thursday, February 2, 2012

Rajin Bebenorlah....



Rajin bebenor ke aku arinie....???
sume up to date ke
omcozz.....tertiba aku rajin (puji diri sendiri ..saje je)
Semalam aunty aku dekat brunei calling2

Mula2 tanya kabarlah.....plussss........
tanye pulak dapur umah dah siap ke........plusssss -siap lame dah hahaha(mls nk msk pic)
tnye pulak mjlis pertunangan sepupu aku tue...plusssss
dia kata nk tgk pic....
pic..pic ..picture lah ..okay2 nnt akak msukan..akak?
ooo dia call my mama ..sebab tue dia panggil akak

Mama aku pun terus talk dengan aku ..nnt msukan pic k.ngah aunty hajah nk tgk...
Aku....Okay 
Sebenarnya aku nie malas betul nk masukan pic / nk sent2 pic nie 
Entahlah dulu bebenorlah rajin sekarang harammmmm...
bab ambil2 pic aku suka tapi bab nk tag  dlm fb or email ke adoiiiiii kemalasan itu makin menjadi2
alamatnye berlapok2 lah pic dalam hp nie

Pagi td dtg je opis terus buka komputer nie..apalagi aku edit2 dulu baru aku tag dlm fb...lega 
Now my bff cik huda yang tunang ahad baru nie...ade tanye gak pic die mana..
oooo yahhhhh 
nanti okay...
tengok..tengokk aku dah kata kan aku mls ....tak percaya
malas2 aku ,aku ttp laksanakan permintaan depa2 semua itu dah janji kene tunaikan betol tak...??


 Perkara yg menambahkan malas aku nk tag2 pic nie sbb aku tgk pic tue mcm pecah
u no pecah..??
 kalo edit nmpak cm kurenggg je


Bubyeeeeeeeeeeeee....


note : bila kelapangan menjelma entry pic berikutnya akan ku tepek disini...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..