Thursday, February 23, 2012

Tak Boleh Ke Kalau xMakan Ubat


Today...aku tk dapat nk siapkan kerja2 lain melainkan yg urgent2 je ,coz asyik bersin/selsema/batuk tak henti2 dah 2 biji panadol ngan ubt selsema aku telan...still tk okay gak ,tisu pon dh b'paket2 abis nie.


Menjadi hal lg bila org call,rse nk tk nk je jwp coz bila aku jwb kang sore sekat2 or putus2 + pulak dengan serak2 basah...ampun2 aku bebenar2 tk selesa..


Beberapa hari gak lah bila aku makan je mesti aku muntah balik...
Batuk2......perit2 tekak aku nie...dah mcm fobia lak nak makan



Minggu nie minggu aku mkn ubat.....
 aku nie jenis mls nk mkn ubat


 hope cpt sembuh...doakan utk aku ehh kwn2


note :  Doc pesan bt mse nie elakkan mknan b'minyak /santan2..tang yg die suruh elak tue lah yg aku mkn hehehe...degilkan..♥♥ 



1 comment:

  1. kalo moon..sama laa.. bleh x... xnak mkn ubat lgsung.. hehehe..

    xsuka mkn ubat..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..