Thursday, February 9, 2012

Jangan Tidur Dalam Teksi


Assalamulaikum....selamat tengahari
Korang dah lunch ke??


Al kisah ,petang semalam otw nak balik rumah aku naik teksi,alhamdulilah memang melambak  tapi tak boleh nak pilih2 coz ikut trun okay
Buka pintu..aku pun bgthu lokasi aku...pakcik tue anguk2 ..kiranya  OKlah


ehsan pic google


Akibat letih.....aku pon lelakan mata


Tuptup..tuptup
aku terjaga 
aikk dekat mana ini....kiri kanan nampak rumah,kedai(dalam hati)

 Terus aku gthu pakcik teksi itu,yg dia silap jalan
(selamat aku nie jenis cam jln)paham kan hehee
Selamat weyyy pakcik tue tak marah
Dalam hati
aku salah cakap ke or pakcik tue salah dengar


bila difikir2kan balik
Sama2 penat,aku penat turun naik tren,pakcik tue pulak penat drive sana sini
yang penting aku ngan mama aku selamat smpai rumah
tqsm pakcik







note: moralstory "Jangan Tidur Dalam Teksi"


2 comments:

  1. oo bhaya jugak nih tp nasib dah slmt sampai umah..hihii

    ReplyDelete
  2. seb baik pak cik tu x campak kt luar tym ko tido haha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..