Thursday, February 9, 2012

Holiday Part 1




Selamat Sejahtera

Entry ini mood2 holiday baru2 nie..memandangkan cuti 4hari lame gilerkan padahal 4ari je
Plan cuti ini ikutkan time CNY tapi memandangkan time tue nk booking hotel pun bukan main penuh
time cuti itu jua my abah terus booking itu sbtu(4/2) now kitaorg ambil 3hari 2malam..

akhirnya kitaorg ambil kptsan dekat je ....dekat PD + pulak aku nak sangat mandi laut(mak aik aku mmg jakun tau) dah namepon PD rugi p tapi tak dapat mandikan...Berbalik pd cite,kitaorg bertolak pg tk adelah nk gopah gapah sgt memandangkan dah bookjd relaks2 jelah hehe

Otw nk ke PD bukan main byk kereta dkt highway..perghhhhhhhh singah pulak R &R seremban perghhh full!

Okaylah ...kite layan2 pic yg smpat aku snap okay
Hari Pertama-4 Februari 2012
beg purple tue..bekalan mkn kitorg..
bukan ini je dlm bonet pun full!



nielah die tempat percutian kami 
nampak tak tulis tue......kalo tak sila zoommmmmm okay



hello
gong xi fa cai
natang nie smbut kedatangan kami hehe sweet tak?



 
aku tak puas lagi ..aku zoom lagi sweet2 pokodot nie
aku suka tgk tang............GIGI die...
bukan main suka tol die ngan jungkong emas tue(tol tak aku sebut tue)



sampai2 je terus snap pic nie
ade pantai sweet2 lorhhhhh



kolam mandi sweet ....
time nie mmg tk ade org.....TAPI bila petang je kolam nie FULL giler
dah tak nampak kolam..nampak org je!




nie ruang loby santai2 sambil2 minum 




-sementara nk tunggu my key kitaorg lepak2 dekat lobby atas-
nie promosi utk bulan nie....bolehlah tahan...



mama kusyuk bc promosi tue....


Bak2 nk menunggu nie mmg menguji kesabaran kan....Aku nie pantang duk lelama kaki nie gatal je nak merayap...dan2 aku jumpe natang yg sgt2 cute miut yg sgt2 aku suke....







cer teka .....natang apa nie.....
berbulu..ade putih2 gebu.ade kelabu2 gebu....suke makan karottttttt....telinganye panjang
dapat teka tak....




chomeyyyyyyy tak my frenz nie hahaha
sweet je die duk dalam bekas tue

sila zoomm





dr jauh nmapak seperti kanggaro bila dekat upe2 nye mr rabbit
rabbit nie besorrrr...




Itu serba sikit pic yg sempat aku snap2 bila smpai 
Nantikan part2 seterusnya...
Teruja tak ......




Note : cuti kali nie syokk jugak......



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..