Thursday, February 2, 2012

Merah itu Memang Kebabommmm

Assalamulaikum...



Hai warga2 kota,warga Malaysia......Semalam cutikan bg wilayah persekutuan aje lah...titttt semalam pon aku dapat cuti tau,bukan saja cuti TAPI my bos yg bg wlpn kitaorg keje d sel...memandangkan urusan byk dengan KL kan...Okaylah Tanpa memanjangkan cite...aku nk habaq mai nie minggu lepas
aku ade story pasal "majlis Pertunangan" aku ehhhhh silap my cousins punya lah....mai ceq nk story mory sikit 



28/01/2012
Nogori Sembilan



 nie pelamin yg bertemakan red & white

hantaran utk pihak lelaki

 
i like bunga tue.....adek sepupu i wt sendiri
kreatif bukan..kalo aku...hmmmmm tgk jelah 

budak 3 org nie adek sepupuku
"pantang nmpk kamera"
posing aje


sepupu aku lg.....yg free hair tue adek ipar pd sepupu aku yg tunang nie...
sweetkan die...umo die same2 ngan aku :D


nape depa lagi nie..mana aku...
omcoz aku yg ambil pic nie
"kan dah kata depa pantang tgk kamera"





Mana pic adek sepupu aku yg tunang.,......................???


Nak tengok ke




alooooo malu lah





jangan silau tau hehehee










apa lagi scroll lah ke bwh lagi ..malu2 pulak













Taraaaaaaaa



nie lah dia......aku pggil dia "k-ngah"
sweet & simple kan........TAPI merah gitue ..silau tau hehheee









Tahniah k-nagh@dyla..Kak long doakan yg terbaaik buat kalian b'2 okay...TAk mauu gadoh2 tau hehe...lepas nie trun sape pulak ehhhh...abg along die pulak dapat org T'ganu..bolehlah kite p holiday kt ganue ehhhh...



Aku...????Tunguuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D



Next entry majlis pertunangan my bff pulak k....sory nk upload pic pon slow nie

note : cenderahati dapat lah brg2 skit tapi aku suka muffin die lah sodapppppppp :D








3 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..