Friday, February 10, 2012

Buka Mata Buka Hati

Assalamulaikum


Hari nie boleh tahanlah kerja banyak nak kene setelkan memandangkan hujung bulan nie my bos ade meeting jd segala2nya kene setel...Poning pale biasalah aku nie mmg kdg2 blur2 sikit ,nasib bos paham,aku jenis kene tgk ,paham baru aku boleh setelkan kalo tak paham main hentam je alamatnye mmg zero...

Sambil2 setelkan kerja ini layan lagu2 opick


Denganmu aku hidup
Denganmu aku mati
Hanyalah padamu
hanyalah untukmu
Hidupkan dijalani

Padamu ku berserah

Padamu ku berpasrah
Hanyalah padamu
Hanyalah untukmu
Hidup kan dijalani




Okaylah see u next entry ok....
Opzzz Lupa lak ...sebelum nie aku ade post holiday part 1 & 2 kan..part 3 bakal menyusul okay..
Tata Titi Tutu






note : Ending drama  Gemersik Kalbu semalam okay kan...romantik gtue....


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..