Wednesday, November 30, 2011

Pelan Jalan tu tak betul......

Assalamulaikum



Pejam celik dah akhir bulan november,31 hari lagi penutup tahun 2011...utk hari nie kira entry penutup bulan nie 







tahukah anda apa kebenda nie
pinjam sat dekat google chrome






Al kisah kejadian pg tadi...

Babak 1:_



                                      Bos : ada fax masuk tak....?
                                      Aku : Ada,sekejap saya p ambil... Drp...sekian2.........
                                      Bos : Ok,dekat mana tue?
                                      Aku : Dekat sekian2........
                                      Bos : Apa alamat dia.....nama company skli.
                                      Aku : dekat ............nama company tu............
                                             (sambil tu aku sebutlah full adress compny tu dengan lajunya hahaha)
                                      Bos ; dekat mne?(mula konfius nie)....nnt sentkan alamat tu kt no saya.....
                                      Aku : ok...dengan gigih aku taip dengan short2 je sms kan tak lah nk skema 
                                               sgt asalkan paham 



** Dapat 15 minit ........tepon opis berbunyi lagi....



Babak 2:_

                                   Bos  : Kawasan tu dekat dengan apa?saya dah ada dekat sini ada nampak .........
                                   Aku : Aik copatnye sampai (dalam hati je) ......dekat dengan.......nnt nampak .......
                                   Bos : Ooooo ada compny tu........
                                   Aku : Yap masuk kiri, dekat situ (aku nie mcm tahu je ) nnt ada company....
                                   Bos : ok......


** Dah jumpa kot............



Bukan nk kata apalah pelan nie dah mcm "carta organisasi " .dengan kotak2,anak panah yang tak tentu arah,dr arah mana ke mana yang agak mengelirukan (wlpn disertakan alamat)...serius kedudukan sebenar lokasi menambahkan kekeliruan ...(skema tol ayat aku ...abaikan)


Aku mmg tak gemar baca pelan2 jalan nie,tambahan bila pelan yg rumit/keliru/putar belit.....sllu jd prob bila dapat kad jemputan....tambahan bila kwsn tu jejarang di jejaki oleh aku,makan masa utk smpai ke destinasi dituju....harap maklum




note ; mesti bos lupa bwk GPRS nie.......opzz lupa naik motor...

3 comments:

  1. apasal bos ko x naik BMW..mesti x kaya bos ko kan hahahaha

    ReplyDelete
  2. low prfile hahhaa..pakai motor jimat xyah byor tol

    ReplyDelete
  3. xde aura bos ler pakai motor..naik ler keta mahal..siap driver..baru orang panggil bos

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..