Friday, November 11, 2011

Aku Suka Makan

Assalamulaikum


Entah kenapa sejak menjak ini kekerapan aku makan malam,sebelum ini aku boleh cover nak elak makan malam TAPI sekarang mcm tak dapat je hmmmmm naluri makan semakin kuat .Konon2 nya dah makan pagi/tghari malam tak mau sentuh makan pun tapi sampai rumah je semua aku bantai ngap Target lah konon makan sebelum kol 8mlm mmg aku mkn before 8 pm tapi dalam kol 10 je mula lah perut aku tali kecapi



Terliur jap -Green Teh Ice Cream


Apa ada depan mata aku mesti aku gembat hahahahahaha.Sebab itu berat aku naik balik ooooo tidakkkkk...Taip hari jualah aku timbang(kejap turun kejap naik) aku tahu jarum penimbang tu rosakkkkk(sje nk sedapkan hati hahaha)


terbayang kek kt secret recepi....



Ngidam nak makan kek .Peberet kek aku nama dia........aloo dan2 aku lupa kat secret ade harus pergi ini..


doremon nye peberet



4 kali suap abis nie



Terliur jap aku tengok pic2 kt atas ini,korang mesti terliur gak kan memandangkan time2 lunch pun bakal menjelma apa kata g terjah sama dia..Kang ada pulak yang mengidam tak lena nak bt kerja...:D

fuyooo ...



Aku teringin nak merasa menda alah ini,asyik dok dengar orang kata sedop lah apa lah...Jom tengok apa menda tu,macam burger :D


anak macaroon...ada mcm2 perisa ehhh



Saja bagi pic gedabak2 ini hehehehehe kecik2 tak nampak pulak nanti 






note : jom mamam :D




2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..