Friday, September 9, 2011

Aku tak suka tau.........!

Assalamulaikum & Selamat Sejahteraa & selamat Hari Jumaat

Terlompat2 mcm katak terlebih suka hahahhaa..giler sehh jap hohohoho perutku sudah penuh dgn makan,horeyyyy sebab ade jamuan raya kt opis sebelah ...sebelah menyebelah hehehe nyammmmmm3 sedoppppp walaupun mood malu mane tak nya org sume dtg dew pasangan(kwn2 bos2) aku p sorang2 jew huhuhu bos aku p awal tgl aku uwaaaaaaaaaaa..:( 

Opzzzzzzzzzz LUpa lak or msih terlewat kew utk aku wish nie......Hmmmm tak pew lah sebab masih mood syawal agi kan kesempatan ini aku nk ucapkan


"SELAMAT HARI RAYA ADILFTRI to all my blogger"
ampun maaf andai shafazie.blogspot.com ada salah kata selama mengupdatekan diri di dunia maya blog nie ada yg terasa hati ke mohon kemaafan dipinta
shafazie.blogspot.com sayang kalian semua


nie sume gara2 aku baru menupdatekan diri aku dekat BLOG kesayangan ku ini setelah hampir berminggu aku meninggalkan tanpa apa2 new entry..hehehe opzzzzzz sory guys...

banyak yg aku terlepas hmmmm sob sob ketinggalan rsenya tau..!tak suka tak suka.....

akU pun baru jew start kejo pd rabu 07/09/2011 tau mak aikkkk lama kan aku cuti ikukn diri naik kjo isnin 05/09/2011 TAPI aku diserang sakit selamat aku p chck awal inginkan biasa je jd abaikan tapi keadaan bertambh serius aku pon mengupdatekan diri jumpe doctor...Now skrg aku dh sembuh wlpn sikit2 tu still ade...

Lepas ni nk kene p jumpa pakar lak..mamaaaaaaaaaaaaaa saya takut nk jumpe doc pakar .....tk moooooo3
hmmmmmm apa nk wt aku kene jumpa gak....!Now kumpl duit siap2 nk jumpa pakar ni hope sume ok mood ketakutan+ gelabah+ risau+malas+sakit=Byk giler 

**Doakan semoga aku cepat sembuh yerk kekawanku.....:(


Okaylah rsenye stop sini jap sbb ngah usha job2 kt laman sesawang nie heheee....Mood nk cari kejo baru ^_^


note: Aku rindu kt kampung aku kt JB tu...rsa nk duduk sana je tau kejap je rasa cuti ini.....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..