Saturday, September 24, 2011

Ada makluk ganjil aku jumpa

Jom layan beberapa keping pic yg aku ambil 




-
-
-
-
-

Jom nyanyi dulu ok
tepuk amai2..belalang kupu-kupu
tepuk adik pandai
mak bagi upah satay

_
-
-
-
-















nie isi baju sume muat ini kan "org pun boleh msuk ini"




beg nie tk dew zip tang atas tau....zip seekor tue jew ade tang dlm (sesat kot)





kan dah kata mne ada zip
p/s:-jari tembam sapa tue..ishhhhhhhhhhhh





"Palatino"
what palatino....???
pernah dengar ke weyyyyyyyyyyyyyyy..1st aku dgr nie.
mak mmg jakun tau




Lorhhh handbeg upe nye
ingtkan beg baju td.....tertipu mak tau





Handbeg nie zaman mak akunye .....Tapi serius walaupn dah lame ianya ttp cntik berkilat,teguh,padat,seperti baru beli je ..Mak aku kata nie jenis kulit mmg tahan ..perghhhhhhhhhhhh cayelahhhh

Tengok kan dulu2 nya sekarang pun dh jd trend ok....mne2 korang p mesti jumpe handbeg/beg seakan mcm nie kan ade mahal ade murah sume itu bergantung pd kualiti sesuatu brglah kan......

Aku mmg suka tang kulit2 nie sebab dia tahan..tak mudah koyak.rabak,isi berat mne pun still tahan kualiti dia jgn ckp lah kan..Tapi utk beli yg beratus ke ribu itu aku mmg tak mampu...Beg2 aku yg aku jdkan koleksi pun tak dew yg mahal pun sume standrt bwh RM50 or atas skit RM50 je...ASalkan boleh guna mmg ok


Aku mmg dah jatuh hati ngan design handbeg serupa begini.......nak lagi nak lagi baru semalam aku usha kt jaya jusco 1 kedai nie perghhhhhhhh ingtkan mahal lah tgk2 RM 39.90 murah kannnn tak caye lagi ini tgk balik mmg btol lah weyyyyyyyyyyyy TAPI sayang aku tak ambil pun sbb aku menerjah sandal/kasut sebenarnya kang beli beg lagi mak aku bising lak hehehehehe.....








note jom shopingggggggggggg

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..