Saturday, September 24, 2011

Open House dekat rumah aku...jommm

Cuti hujung minggu depan Open House je memanjangkan last week minggu nie hohoho

Hari ini gak taman kt perumahan aku ini buat open house perghhhhhhhhhhhhh (aku tk pergi pon )Padahal ayah aku ajak p tapi disebabkan kwn2 aku tk ade tk best lakkkkkkkkkkkk time2 lah depa sume ade hal..uwaaaaaaaaaaaaaa majuk sorok bawah katil

Ayah aku kata mcm2 makanan ade lemang,satay,nasi kawah,air dll perghhhh mavelous..Tapi aku dapat gak merasa sikit bekal yg ayah aku bwkk 




tang hangus mmg peberet aku
garingggggg skit



tgl berapa cucuk je yg lain aku gembatttt





aKU mmg suka mkan satay nie....Kira satay nie jugak dah jadi menu aku ngan mr.s aku stp kali kuar dia ajak p mkn satay aku nie kadang jemu gak tapi skli skala ok lah nak tak nak aku temankan dia gakk tapi aku ambil lah menu lain...mee bandung ke 

Satay yg sedap mmg kt kajang HJ.Samuri tu tapi aku tk p situ pun aku p area kajang gak tapi kedai mee bandung kat situ mmg ade satay..mmg sedopppp lah lah satay dia.....Kalau korang drp bandar kajang nk p HospITAl KPJ sebelah kanan kan kedai mkn nie korang trus je tgk sebelah kiri..kedai ini berdekatan ngan kedai jual kereta.....mmg syokkk lah mkn situ.....femes "mee bandung " "satay "lah

satay ini maksimum aku ngap pun dlm 5 ke 8 cucuk..lpas tu aku suka mkn ketuppat/nsi impit..timun hahaahhaa Mr.s aku skli ngap 10 cucuk wooooooooooo(awak kuat mkn tapi bdn still cmtu)jeles nie hahahahaha

Okay lah nk mkan satay nie ............................kuah kacang dia sedapppp lah




kenyang best lah goyang kaki........
p/s : mr.s pinjam kasut plssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..