Monday, September 12, 2011

4 Hari je.............!

Assalamulaikum & Selamat Hari Isnin


Isnin je mood aku mmg tak boleh nk dinafikan mood MALAS dh menjelma aku pon tak tahu nape mood nie selalu datang bila tiba hari isnin..aGak2nya ada something tol lah hari isnin kan kan tak yah nk tipu ngaku je aku tahu korang pun rasa mcm tu gak kan 


Aduhai perut ku nape dikau bermasalh hari ini sungguhhhhhhhhhhh keletihan aku dibuatnya....Nie lah akibat makan yang terlebih2 kan main hentam je kan asalkan sedop je kau telan kan ..ishhhhhh hahahaa

Boleh tak aku nk mintak half day hari ini.......................???

Aku tahu mesti tak boleh kan dah agak dahhhh  tengok pon dah tahu ...grrrrr



Boleh tak bila isnin je aku nk cuti jd isnin hngga jumaat aku kejo 4 hari je (selasa-jumaat)





note: tertiba perut aku ada irama rock balada pop rock paling tak tahan dangdut 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..