Thursday, September 15, 2011

nasi kerabu pilihan breakfast aku pagi-pagi ini

Assalamulaikum & SelAmat Hari Khamis


Ho ho ho horlicks hahahaha suka minum horlick tak...??sedappppp kan tapi sebab tekak aku still skit aku tk minum horlicks ari nie kang panas lambt pulak tekak aku nk baik jd pg nie aku menjamah TEH o Panas kawwww punya tak kurang tue jugak aku menjamah ini



nasi kerabu 
tapi aku nya nasi kerabu + ikan goreng



TAPI yang nie pon boleh tahan gakkkk


Nasi kerabu + daging salai




Tapi aku lebih suka ade ikan goreng or telur masin jew simple2 yg penting sayur +smbal dia byk perghhhhhhhhhhhh mavelous weeyyyyyyyyyyyyyyyy


Gila lah ko mkn nsi kerabu pg2


Heloooo kt kl dh tk kira pg petang malam sama je tapi dh tred mkn2 mcm nie mmg boleh dpt pagi nye hahaahaaa tak caya ko p negeri depa msti ko jumpe sume nie pg2 kan .......


Aku mmmg minat n kira peberet Nasi Kerabu nie dulu kurang gak aku nk mkn tapi dh makn sekali mahuuuuuuuuuu lagi weyyyyyyyyyyyyyy..sedoppppppppppp sebab ade sayur3 hehehehehee bulan pose tempoh ari aku dpt mkn 3 kali je boleh lah aku nie jenis suka merasa stp tmpt aku beli kalau sedappppp buatnya/rasa nya komfom aku dtg lagi......



Ok lah korang kalau teringin/mengidam nasi kerabu nie p cari cepattttttttt selagi stok masih ade heheheee





note : alhamdulilah kenyang sudahh:)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..