Monday, November 21, 2011

"Kisah Aku & Pintu"..

Assalamulaikum


Time lunch tamat  sudahh sila kembali ke meja anda n lakukan tugas2 anda sekalian dan jgn merayap ke sana sini tanpa tujuan....Tetapi silalah menghadap blog anda & kemaskini apa yang patut & postkan entry yang terbaru...



Hahahahaha gelak guling2 mcm kuih popia...Kalau tak ade keje mmg ini keje aku dok update &ablogwlkng sana sini utk menghilangkan segala kekalutan yang tersedia ada bagi memantapkan diri dan blog kesayangan ini (acehhh ayat propaganda semata) hahahaa sila abaikan


Pagi tadi aku post pasal kejadian yang berlaku pg tadi dekat SINI TAU Dalam masa yg sama kejadian lain pulak yang berlaku dekat aku pg tadi TAPI bukanlah kisah yang sama cuma "kisah aku dengan pintu"




Al kisah nya,time bos kuar,aku pun buka pintu niat dihati nk menjenguk kejadian pg td kt bwh...entah mcmana pintu yg aku buka nie dan2 menyepit kaki aku...sakittttttttttttttt ! pintu makan org kot..Aku cuma rasa pedih tanpa menoleh n menjenguk ke bwh(kaki ) Ya Allah kulit terkopek + darah mula berlumba2 nk kuar...Tittttttt darah mengalir dengan deras tapi boleh lagi jalan sana sini aku bayangkan tk teruk mne..Alangkah terkejutnya aku,stp langkah aku jalan dia meninggalkan kesan (darah) Aku tgk kaki aku dh penuh darah perasaan cuak mula terjalin


Apa aku nk capaiiiiiiii nie..........help.... help.... sakitttt.....tisu tisu.....kesat je ade dalam 3 helai semua penuh drh non stop ok,ambil tisu balut2 nk bg stop dan2 tgk penuh dh drh 1 tisu tu..Aku dah lah takut tgk darah ,serius walaupon luka tk sebesar mana ade dlm 2 inci kot tapi darah dia bukan main byk...AKu ambil pic terus sent kt my mom hehehee dan2 mama aku call sempat lagi aku wt lawak padahal sakit bukan kepalang..(btol ke kepalang)


Now...menahan sakit yg berdenyut2 mintak di letakkan losyen je !


***Opzz sory cite ini mungkin tk selesa or geli tapi tolong jgn bayangkan ehhhhhhhh ***


Pic aku tk sempat masukan coz segala wayar nk cucuk kt HP tak bawaK! jadi sok ke tulat ke aku post k....
(nk tunjuk ke kang ade lak yg mengigau)










note ; nk kuar mkn pun tk dpt jd main order je balik nie tak tahu mcmana ade gak aku berkaki ayam je nnt...
** bos bgthu td(br je nie) maybe wktu aku naik atas nmpak opis bwh kene masuk org yg pecah masuk ade dlm kedai tu,serius dah aku sorang2 td ,aku still terbayang apa yg aku nmpk pg td perasaan mula takut nak g kerja esok!

2 comments:

  1. soly:- tk g pon just sapu2 ubt je nk bg drh tu berhenti :) tq sweet

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..