Sunday, July 31, 2011

Selamat Tinggal & Selamat Datang

Selamat Malam & Selamat Tinggal  bulan JULAI 2011
Bulan yang memberi aku seribu kemanisan dimana awal bulan aku menyambut kelahiran yg ke -24,same months ngan twins ku di JB..dpt p bercuti ngan family..dapat jumpe member2 lama,berlaku peristiwa yg sedih hmmmm ini semua kenangan buat aku..


Selamat Datang Ogos 2011
Diharap kedatang bulan ini akan memberi seribu makna dalam kehidupan aku serta kehidupan org2 yang aku Sayang
Alhamdulilah bulan yang bakal tiba ini 1 BULAN yang cukup MULIA
dikalangan kita umat islam kerna
1 Ramadhan 1432H adalah bermulanya PUASA
Penghujung bulan kita akan menyambut Bulan Syawal
serta
31 Ogos 2011 Bulan Kemerdekaan yang ke-54 tahun




Akhir kata

Dengan kesempatan ini shafazie.blogspot.com
ingin mengucapkan....



note: "berharap kedatangan bulan yang mulia ini akan memberi seribu makna dan menjalankan dengan keadaan tenang dan baiknya..amin"

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..