Wednesday, July 6, 2011

alamak terlebih suda...(aiyohhh)

Mowing blogger3..

AIyohh kejap pulak rasanya hari rabu kan.....hmmmmm pejam celik dah 6 Julai 2011


25 hari lagi nak PUASA.........skli lagi puasa...puasa...yeahhhhh 


Memandangkan nk bulan puasa kemudian nk raya kan jadi kerja pun MELambak...Adoihaii kerja kenapa lah engkau byk sgt bila tbe nak raya nie....
Tolong mai tolong saya wt kerja.....help me.help me..
(tapi tak pe lah dah tanggungjawab aden katakan)


***Mana tahu dapat duit raya ...bos..nk duit raya lalalalala ^_^***



Okay lah nk smbung wat kerja....nnt bos tak bg duit raya pulak hahahaaa









nak wish sikit nie utk my love frinds bak kata lain my TWINS
(sebab bnyak persamaan antara ktorg berdua)





SELAMAT HARIJADI
♥♥♥♥♥CIK NOOR IZZAH ALI♥♥♥♥♥

"semoga iza dimurahi rezeki..berbahagia dismping tunang,family tercinta serta berjaya dalam perniagaan yang cik iza ceburi"
saya rindu sgt2 kat awak
miss u my frenzz












note: "suka melihat org di kelilingku bahagia kerana kebahagian mereka itu sebahagian kebahagian aku jugak"

2 comments:

  1. tu la..pejam celik pejam celik dah nak pose kan
    ^_^

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..