Thursday, July 14, 2011

Mr.D buat saya jatuh Cinta..Who MR.D ..??


 wHO Mr.D...???
aDAkah saya sudah curang ngan MR.S saye nie...
oooooo no
saya still setia pada MR.S saya tau..!!

Mr.D saya nie ada musim je saya JATUH CINTA
Saya suka dia sesangat okay..!!
sebAB DIA bermusim jew boleh saya dapat....



JATUH CINTA LAGI........
lagi2 jatuh cinta....




jOM nk kenal tak dengan dia









 jenG..JENG...






nie mr.D saya
~~Durian~~




Credit:- to my maklong/pak long sebab kirim kt anak dia hntar kt umah azie...Tq my cousins along Nizam sebab sanggup panjat pagar nk letak DURIAN nie...
hehehee



agak terkejut gak balik buka pagar dah bau durian nie...ingatkan jiran seblah bawak durian :)
las2 tgk dpn pintu alangkAH terkejuT ADA duRIan...



yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh dapat gak Makan DURIAN..
sayng so much MR.D nie







***sedap wt sambal tempoyak**
MY favorite
















note: mmg minat makan durian+rambutan +manggis...RIndu suasana KamPUNG..!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..