Monday, August 8, 2011

Kelewatan...

Selamat hari isnin..alhamdulilah hari ini 8 hari kita berpuasa..pejam celik kejap jew kan...ari nie gak aku baru mulakan kerja utk minggu nie selepas mengambil cuti pd jumaat lepas(05/08/2011)..Awalkn aku ambil cuti nie sume gara2 aku mengemas umah tau...Excited Giler time tu..alhamdulilah umah pon dh siap diatur,Sejuk ati mama n abah aku balik2 tgk umah kemas hahah sebelum nie kemas cuma susunan atur jew berbeza..aku nie mmg giler suka tukar2 atur perabot (terajin lebih katakan)



Biasalah aku nie sekrang pantang kemas sikit idung aku mula lah gatal2
mmg tak boleh blh tol lah.Siap pakai tuala ttup idung time wt kerja bukan apa weyy sekali die bersin melarat smpai ke 2 Or 3 hari tau skit pale bukan kemain agi...



Sabtu baru nie(06/08/2011) aku buat biskut raya weyyy
kemain awal ko buat kan hahahahahhahahahaa...Excited sekali lagi pagi2 dlm kol 10 ajak abah aku p careFour beli brg nasib care4 dkt ngn umah alooo kt Bandr Tun Hussein Onn TUe heheee kantoi lak bgtahu hahahha(abaikan)
dengan list yg aku bt aku melangkah ke dalam care2 ngan abah aku..mama aku tk ikut
ramai gak lah org( boleh lah)




Tap tup tap aku tgk ade perubahan tmpt lak dalm care4 nasib aku nie jenis peka copat  bertindak mencari bahan2 yg diperlukan hahahha aku kalo sorg2 g beli belah mmg copat jew lah hahahaa
tgk2 adek2 abg2 akak2 care4 dok mengemas2 lagi ....aku terus meneruskan misi aku mencari bahan utk biskut kesayangku hahahhahahaa
suka........suka 
*** tibe3 hampa jap sbb brg dicari ade yg tk jumpa***
Terutama esen vanila mak aikkk copat abis ..! yg lain tk abis lak..puas aku geledah skit belakang2 mana tahu terselit2 hahahaha



Aku bgthu abah ku tak dew pon:(
tak pew lah kita cari kt kedai luar,kata abah ku..hehhee prsn kecewa bertukar hapi sikt hehehee
Akhirnya esen yg aku kehendaki ku jumpe ....terima kasih lah abg kedai sbb sediakan esen vanila tue hehehehe.....



Kesinambungan cite ini aku ku usul kemudian eakk.pic biskut yg aku bt pon nnt aku msuk kan heheee...
sory entry yg agak kelewatan skit utk di update kan




Jom buat kerja jommm
Have a nice day
Selamat Berpuasa 


note: " mood kestabilan perlu aku cri sekarang"heheee



2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..