Friday, August 19, 2011

Mood

Assalamulaikum

Semalam nk update entry baru tertbe je ruang aku nk wt entry ni problem..Rabu baru ni aku cuti sempena Nuzul  Al Quran jadi aktiviti kat rumah dok mengemas,membasuh,memasak tak kurang juga menidorkan diri hahahaha Naik kerja semalam mmg bosan pulak mana taknya drp pg smpai balik dok sorang3 dalam opis ni,utk ilangkan bosan aku on9 je keje aku wt sikit2 lah hmmmm akaun mmg membosankan aku tgk num je gerenti mata aku ni mcm ada something je asal num je something tau...=))



Rutin utk hari nie aku try nk wt something yg tk kan bosan smbil melayan lagu2 raya
aDUHAi mata open please time2 mcm nie lah kau nk wt hal huhu



Okay lh nt ade masa kita ketemu lagi ok..Blurrrr dh nie byeeeeeeee

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..