Friday, August 12, 2011

Pada Mu Ku Bersujud




ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah


esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah


kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa


ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud









"Sesungguhnya kau Maha Pendengar kau Maha Mengetahu segala2nya...Ku sujud padamu jiwa ku menjadi tenang sesungguhnya kau duga aku dengan pelbagai dugaan cuma ku harap aku tidak putus asa dalam menghadapi sume nie ku tahu diriku kadangkala lemah utk menerima dugaan yg kau berikan....Kau tabahkan hatiku menghadapi ujian ini..."



note: Ku bersujud padamu....Alhamdulilah ketenangan yg ku cari ku temui..syukur alhamdulilah

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..