Monday, November 25, 2013

Random Majlis Nikah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
25 November 2013





Ahad 03 November 2013 (29 Zulhijjah 1434H)
Majlis Pernikahan dan Persandingan 
Sg Long Golf & Country Club


Alhamdulilah 10.25pagi sahlah kami b2 menjadi suamisteri
Yang berwalikan abah azie sendiri..memang azie nak abah azie nikahkan ktorang

Alhamdulilah majlis akad nikah berjalan dengan lancar
Majlis akad nikah dijalankan di dewan tempat kami bersanding


Secara ringkasnya azie randomkan sahaja pic2 yang ada








yang berbaju melayu kuning itulah abah azie..... yang berkopia putih itulah Ustaz Hafez (Pen.Pendaftar Nikah,Majlis Agama Islam Bangi,Sel)
Ustaz Hafez ini memang sempoi...kelakar pun ia gak..


Perasaan azie time ini taktahu nak gambarkan macamana,gementar..gemuruh...muka gemuruh itu memang ketara..dupdapdupdap...Siapa2 yang melalui saat ini tahulah mcmana perasaan yang timbul saat ini..
















Alhamdulilah dengan sekali lafaz




With my mama & makcik


**Ingat tak azie pernah share persiapan baju nikah  Click Sini
inilah hasilnya.....


Veil yang luar labuh itu koleksi azienya sendiri, anak tudung yang melekap tu & shawl itu azie sewa dengan Butik Pengantin Lestari ,Kajang butik yang sama untuk baju,makeup serta pelamin nikah,sanding belah azie




Pelamin Nikah
FB :- Butik Pengantin Lestari


Lokasi/Catering : Sg Long Golf & Country Club



Credit Pic EyeStudio Photography
Photography Majlis Nikah & Sanding  Eyestudio Photography





Salam Sayang daripada kami shafazie.blogspot.com



22 comments:

  1. tahniah... semuga dirahmati Allah...

    ReplyDelete
  2. Congratulation kak sha..selamat menempuh alam rumahtangga...Sayang menyayang selalu yee...hikhikhikkkk =)

    ReplyDelete
  3. cantekk kak azie.. hee selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  4. canteknyaaaa azieee~ tahniah lagik skali eh~

    ReplyDelete
  5. Tahniah for both of you..cantik semuanya persiapan di hari bahagia..pengantin lagi la berseri2 kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih fizah.... kamo pon cantek jugak

      Delete
  6. cntiknya akk..

    alhamdulillah mjlis jalan lncr kan..

    moga semua dipermudahkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah ...berkat doa kalian semua...
      terima kasih sekali lagi yui..

      Delete
  7. cantiknyaaaa azie.. ekslusifnya tempat nikah & sanding azie.. kita buat kat umah je..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimie..kamo pun cantek jugak..berseri2 gitue tambhan pakai songket...azie sukeeeee tgk....

      Delete
    2. alaa.. kita cantik bermakeup je.. azie pun cantik jgk kan.. ;)

      Delete
  8. azie.... cantik sangat.... suka tgk pelamin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak...hehe terima kasihh
      tak ada rezeki lagi nk jumpe akak..hope 1 hari nnt kita jumpe :)

      Delete
  9. tahniah azie...baru hari ni dapat bw....selamat pengantin baru ^__^

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..