Friday, March 1, 2013

Anaqi Aqeela Shopp- Khas untuk kaum HAWA







Alhamdulilah 01 march 2013 bersamaan 18 Rabiul Akhir  1434H. bulan yang ditunggu2 rakyat Malaysia maybe bulan ini PilihanRaya kan In sha Allah. Aku bukan nak cerita pasal undi mengundi ini aku nak share dengan korang barang khas untuk kaum2 hawa,kaum2 adam pun boleh mana tahukan nak hadiahkan untuk bakal isteri,isteri,gurlfrenz,anak buah ,skandal ke (opps) hehe


Sebelum ini aku pernah beli barang click sini dekat owner yang sama ,then kali ini kali ke3 aku beli dekat owner yang sama jugak..(macam pelik je ayat aku ini). So far alhamdulilah bila berurusan dengan cik nurul  ( Anaqi Aqeela Shopp) -search dekat Facebook yerkk .cepat je respons aku dapat
Thank Q nurul





Hari Rabu Bank in Semalam (Khamis 28/2) aku dah dapat barang .Tapi tengok tempat mybe setengah tempat 2hari baru dapat.Rezeki aku awal semalam 







Tara.......... inilah handbeg yang aku beli
harga pun berpatutan,tak rugi pun beli 

code: 42845 black


dont wory tali panjang pun ada..



Antara koleksi yang aku beli dekat Anaqi Aqeela Shopp



Korang boleh click dekat Fb Anaqi Aqeela Shopp
( mybe bila korang click akan kuar ayat ini)

The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

Korang Log In FB dapatlah tengok page Anaqi Aqeela Shopp ini 





note : aku memang suka handbeg besar2 ini..macam2 boleh isi 

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..