Monday, March 25, 2013

Selamat Hari Polis yang ke 206






Selamat pagi.selamat hari isnin warga Malaysia tanahairku tempat lahirku.
Pagi ini mood sepoi2 aku dah coming, gara2 tidur lambat


Keluar rumah jalan macam lengang sikit...
cuti ke hari ini
Oohh budak cuti sekolah rupanya...


Kesempatan ini aku nak ucapkan
"Selamat Menyambut Hari Polis yang ke 206 tahun"
"Komuniti Sejahtera,Komitmen Kami"



especially buat cik tunang,my cousin,my pakcik,my frenz serta arwah atok aku...
Daripada atok sampai menantu sampai ke cucu(waris keturunan tol ini )
Tapi adik beradik abah aku tak ada sorang pun kerja uniform ini


Untung yerk awak sebab off day hari ini


p/s: Saya doakan semoga awak berjaya dengan kerjaya awak ini
serta menjaga keamanan negara



note : 8bulan je lagi....


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..