Monday, December 19, 2011

Misteri Tingkap Part 1

Assalamulaikum,


Misteri,korang pernah lalui ke...??

Aku nak kongis cerita misteri yg aku lalui waktu dekat asrama kolej dulu...Kejadian seumpama macam ini selalu berlaku dimalam hari tak mustahil ianya berlaku disiang hari.Mana2 asrama mesti pernah laluikan.Biasalah bila dah bergelar student ini tidor pun selalu lewat malam siapkan assgmnt  & story mory saje lebih mmg menjadi habit kitorang tidor lewat

Nak dijadikan cerita malam itu kitaorang lepak2 dalam umah ajelah,ada yang busy wt assgmnt,basuh baju,tgk tb..Memandangkan keesokan semua kelas pagi entah malam itu semua masuk bilik awal,tapi bukan tido lagilah just borak2.Tertiba aku rasa nak p toilet kebetulan dengan roomate aku,jalan nak ke toilet semestinya akan bertentang mata dengan rumah sebelah tapi jiran kitorang kosong mmg tak ada orang pun.(nanti aku cerita part ini)

Lepas itu,time nak masuk bilik mata aku menghala ke tingkap utama ruang tamu dahlah tingkap itu terbuka luas Entah macamana aku tertiba nampak something bertebang nak kata bunga ada kertas ada tapi yang pasti "warna putih"Yang pelik malam itu mmg tak ada angin & benda 2 terbang mcm ditiup angin menghala sehala je..Aku terpaku 

Aku pun katalah kt member aku itu apa....Dia pun tgk dan2 dia kata jangan tunjuk,terus member aku masuk bilik.....serius time itu meremang bulu .Masuk bilik terus aku kunci pintu member aku pun tanye ko kenapa.??Nampak benda terbang tapi tak tahu apa....Malam itu aku nak lelap mata punyalah payah

Keesokan hari,aku bangun2 terus menjergah ke tingkap nak tengoklah apa yang ada kat bawah,aku tengok tak ada pape2 pun...Terus menjadi tanda tanya......
Sejak kejadian itu,sebelum tidor tingkap utama itu kitorang tutup or sapa2 yang basuh baju kitorang pasti sangkut dekat tingkap 2 untuk menghalang pemandangan ke luar.



note : Ada banyak lagi nntkan part2 seterusnya......Tunggu



2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..