Thursday, December 29, 2011

Budak Misteri

Assalamulaikum


Tertiba rasa tk selesa & nk setelkan kerja,perut pulak sakit..
Berbalik pd story
Tadi mama aku call dia kata ada budak dtg rumah,u all tahukan my house tgh renovation,tertiba muncul 
"budak misteri " ini nak main terjah rumah aku ishhhhhhhhhh....
Kebetulan mama aku dkt dlm bilik..org2 yg tgh renov pulak p ambil barang kat kedai


Setahu aku budak yg mama aku maksdkan ini dah 2kali dtg sebelum ini abah aku nampak.
Boleh pulak dia kata nk tengok2 ..apa kes
Mama aku tanye dekat budak misteri ini duduk mana dia kata lorong sekian2....baru pindah
Helo apa tujuan ko dtg rumah aku ini mesti ada something yang ko nak ambil ..... alasan jenguk2 pulak


Aku dah mula rasa curiga ini....bukan nak syak or menuduh ke apa tapi peliklah pulak kalau dtg rumah org jenguk2 mcm itu takkan pelik dah itu tgk keliling, tgk pulak barang2 dpn rumah aku bukan sekali tapi 2kali.
Jiran2 sebelah depan  aku pun ada anak jugak tak pulak anak2 diorg dtg nk jenguk2 mcm itu




note : setakat dtg menjenguk2 tak pelah  tapi "jangan panjang tangan" sudah ler

3 comments:

  1. ish...betul2 misteri budak tuh...

    ReplyDelete
  2. btol tu.panjang tangan yg tak lalu tu.

    ReplyDelete
  3. papa mifz : hahaha..misteri sgt nie


    rara : btol tue dear..tang tuelah yg risau

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..