Tuesday, April 16, 2013

No Title






Kelam kabut sikit hari ini meh office,
tak senang duduk rasanya kejap tepon berdering kejap turun bawah.kurus tak jugak hampeh tol.
Bos aku cuti p oversea,huwaaa kene tinggal dengan bos.
Jadi bos untuk berapa minggu ini...hahaha ko hado


Bos poie bercuti tak bermakna aku pun cuti,banyak jugak kerja bos tinggalkan untuk disetelkan
Hope semuanya okay risau pun ada ini nasib ada assinstant (anak bos aku)boleh bantu kerja dekat office & site.

Banyak yang nak aku share dalam blog ini
tapi untuk beberapa hari ini tak kesempatan lagii.. in sha allah aku cuba okay
Tunggu ehh nanti aku share dengan korang resepi baru...
Tapi bukan hari ini,tungguuuuuuuuuuuu......


okaylah nak sambung kerja balik......
lupa lak hari ini selasa..



note : panasnya hari ini....a/cond rosak pulak....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..