Monday, April 29, 2013

Alahai senyum sampai telinga....






Minggu lepas pergi survey barang kemas dengan cik tunang..
Memang senyum lebar lah aku time itu...
Memandangkan emas turunkan
Tapi dah naik 5 inggit time aku pergi ....(dan2 naik tak aci tol)
Maknanya dari RM 155 ke RM 160 tu minggu lepas minggu ini aku taktahu
bukan RM 133 tau
Kata cino kodai omas maybe omas naik lagi minggu ini..katanyaaaaaaaaa lahhhh


Bukan 1 or 2 tempat kitorang pergi survey banyak tempat....
Bila dah bekenan ..hmmm mintak tawar tak bolehh pulak (hampa sangat time ini)
Ada pulak itu ,bila tengok omasnya dah tak rupa omas..(nampak nipunya kedai tu...)
Cian en tunang dahlah tak sihat tapi dia yang ajak..aku follow je hahaha


Akhirnya ...................
Dari survey2 terus beli
Sporting pulak cino ini harga dia bagi pun berbaloi
Barang kemas aku beli dekat sini...Emas dia okay...design pun cantek2
ini bukan pertama kali aku pakai emas dr kedai ini tapi sebelum2 ini ada


Aku siap tanya dekat cik tunang..betul ke nak beli..??? 
Dia jawab betullah , omas tengah turun kang naik takut tak mampu je 
(korang pernah tanya mcm aku nie tak dekat tunang korang ?)
nampak tak keperihatinan aku dekat situ....hahahaha
Terima kasih cik tunang cantek design yang awak pilih....
bak katanya senyum sampai telinga..(yerk ke tak sampai pun )



Yelah nak kahwin nie banyak nak guna duit...tak moo membazir (tertiba pulakkan)
Tapi legalah 2 perkara dah selesai...
Next month survey barang2 hantaran pulak....Kalau beli serentak dalam 1bulan memang pokai
Sekarang ini pun aku dah poning fikir itu ini itu ini itu ini itu ini
Doakan untuk aku yerk kawan2 moga segalanya dipermudahkan...






note : lagi berapa hari je nak mengundi...rabu ini cuti sempena HARI PEKERJA...mesti ada yg dah start cuti

5 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..