Thursday, June 14, 2012

Skinz Infinite

Assalamualaikum


Entry kali nie nk share ngan korang latest produk pencuci muka yg aku guna...sebelum ini aku ada habaq mai pasal nano white kan...now aku dh stop pakai nano tue,beralih arah ke "skinz"
penah dgr tak?
serius aku pon mula2 mmg tk tahu pasal produk ini..kalau nampak pun tgk2 mcm tue je.tapi setelah jurujual itu promote dekat aku berkat keyakinan aku try jugaklah ini semua gara2 muka aku agak kusam ketika itu n elok utk menghilangkan kesan2 makeup yg kita guna...



 skinz infinite



Balik rumah je aku terus try,yelah baru guna sehari mmg tk nampak kesannya..tapi setelah diamit2 selama seminggu alhamdulilah berkesan,kalau ada jerawat pun cpt hilang,muka nampak bersih mcm pipi baby,licin,kesan makeup2 pon hilang
(defrnt pada kulit muka )


Produk skinz ada 2...
*skinz infinite -kaler hitam(aku pakai yg nie)
* skinz uv white-kaler putih


Buat mase ini aku just pakai yg pencuci ..utk krim2 muka aku gunakan produk lain...

Mahal ke....???
standrt harga dalam puluh (tak smpai 50pun)tapi tk lah mahal boleh lah ...tapi kalo offer mmg murahlah(belas2 je )

Mana nk dapat...??
Watson/Guardian



* setiap produk yg kita guna bergantung pd kulit,ada sesuai ada yg xsesuai..,tak semestinya yg mahal ok or yg murah ok..semua bergantung pada kulit..semakin meningkat umor semakin tipis kulit kita jd semestinya produk muka pun akan berubah*


nak yg muka asli...??
Boleh je just ikut  petua2 org tua2 ..insyaallah nampaklah kebekesanannya..tgk jelah moyang2 kita dulu mana ada produk2 ini just petua2 yg diorg guna now ok je muka...(asli gitue)



p/s : soryy ehhh tk dew pic angpunya diri :)



note : kalau dah sesuai/sebati ngan produk yg stp hari guna itu.teruskan je ..mean nk cmpur2 pun takut effect lain pulak...:D






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..