Thursday, January 20, 2011

ShoPPing Time

sHopping...i like so muchh.^_^...
saya mmg giler kan shopping ini.....entah lah mybe hobi kot...tapi mmg hobi pun.Paling suka shopping dengan my mom.mmg syok habis lah...and suka mintak pendapat dia kalau beli something.MemAng tak ingat dunia ini kalau dah ada dalam shpong Komplks nie..Tak makan pun tak apa hehehehee


BenDa yang paling aku suka time shopping ini adalah......cepat teka..hehehe
*Beg..Kasut..Baju* Itu sume kewajipan itu,tak adalah lah beli semua itu...1 Persatu lah...bulan nie beli baju bulan depan kasut mcm tu lah yg aku wat n tgk gak pada bajet aku ..tak brand2 okay..Asalkan sedap mata memadang sedap lah aku memakai nya...heheee.aku nie cerewEt Skit bab pilih2 ni tang2 bab baju hahahahhahaha.yelah kita nk memakai nya jadi kenelah pilihan betul2 tak kan t dah beli elok pakai sekali dua dah koyak lah pUdar lah..no..no.no..KATAKAN TIDAK...


aku nie pengemar kumpul beg tgan..(bukan beg balik kampung itu.)...aku suka tengok fesyen2 beg2 ni...so nice..beauty..simple.aku akan cari beg yg aku berkenan smpai jumpe.walaupon warna . corak berbeza tapi aku tk kisah asalkan dapat sebijik..serupa dengan nya..hahahhaaa..Entah skrg aku pengemar kumpl handbeg yg coloufull.boleh padan kan ngan baju..WARNA WARNI gtu....hOt skli skala hahahhaa.aku suke beg yg besar skit coz mcm2 leh sumbat....hahahaha

hobi aku gemar kumpl beg ini sbb terikut my mama yg suka kumpl handbag...kadag tu main tukar2 beg hahaha..my mama sporting lah..luv my mama so muchhhh ..selain beg..ksut pun aku terikut2..dh 1 almari aku kumpl kasut dah tk muat hahahaa.....kotang nak tahu..semua yg aku beli tak semua yg aku pakai..aku suke simpan buat KOLEKSI..aku akan pakai bila terasa nk pakai..kih3..aku suka bentuk2 yg menarik + pula dengan colour yang menarik..simPLE and Simple..itulah hobi aku setiap kali p jalan2 aku akan cari beg/kasut/baju..hehehheee..pakwe aku pun naik pening dengan aku..smpaikan dia pernah kata..nnt bawa semua handbeg yg awak beli tu semua sekali taw..hahahahhaaa..lawak2...kalau boleh nk je bawa semua sekali ^_^...toink....winkkkkk



aku skrg gemar kumpl shawl yg menarik2 nie..+ pula dengan kaler yg nice sungguh cantekk sekali...suka tgk org peragaan tudung ni..sesuai je dengan muka diorg...pandai pilih warna bentukan dengan muka..wahh menarik skli...aku akan tgk dan try kalau sesuai aku akan pakai..hehee..yelah muka aku bulat kahkah...
salah bntuk menampakan lagi bulat hahahaaa..

macamana dengan Korang..?apa yg korang minat bila time shoping2 ini...???mcm2 kan hehehe..Korang pun mesti sama kan suka shoping nie...???? 

Biasa lah lumrah manusia,apa yg dia berkenan mesti dia nk dapatkan jugak......ikut kemampuan & keperluan masing-masing hasilkan bajet OK

Tapi memang kan perempuan suka shopping..berjam2 pun tk pe...adat lah kan..bagi kaum laki kene lah byk sbr taw..hehehe..shoping..shoping...

tapi tak semesti nya bila kita pergi shopping komplks ni kene beli something..no..kadang tu nak jalan2 shaja..tengok apa yang menarikkan...bila dah tgk mesti berkenaan jadi tgk poket..tgk dompet cukup tak..??kalau tak cukup kene lah kumpl untuk dapatkan apa yg di impikan....yeayyyyyy....
mesti gembirakan dapat apa yg kita nak....hmmmm...mestilah...

apa2 pun nak shopping ini boleh tapi berpada2 lah jangan sampai bOros Ok...


Jom sHOPPIng...^_^

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..