Friday, January 21, 2011

Fikir seBelUm Berkata-kaTA

Cepat Sungguh masa berLalu..tanpa ku sedar lagi 10 hari jew untuk bULAN januari ni....& macam2 yang aku lalui dalam tempon nie..ada gembira ada duka ada sedih ada ok2 jew...apa 2 pun ku tempuh dengan sabar dan cekal..
TAPI apa yg buat aku tidak boleh lupa smpai sekarang dengan orang yang aku percaya + aku kenal dri bangku sekola lagi....huhuhu benar2 menyakitkan hati aku..aku boleh lupa apa kata2 yg telah kau lempar pada aku tapi bila aku cuba nk lupa semua itu..kau buat hal lagi..kali ini benar2 menyakitkan hati aku....& tidak semudah itu untuk aku lupakan segala apa yg kau katakan....

KepErcayaan aku pada engkau dah pudar sama sekali...susah aku nk percaya kan kau buat kali ini....
jaNGan sebab aku diam kau senang perlekehkan aku semudah itu.... family aku tak sangka kau boleh buat mcm nie pada aku...Betul kata mama ku..kene pandai memilih kawan...

entah lah aku berfikir kenapa kau jadi sebegini..TerpengaRuh ke?Memang perangai kAU mCm ni selama ini yang ku selindungkan daripada aku....??akU harap kau cepat berubah agar kau tidak terus menyakiti aku mahupun org lain kelak..ingt lah maybe kata2 kau itu gurau tapi bagi aku tidak semudah itu.Gurau yg lebih boleh melebihikan hati org yg mendenGAR sakit teLinga...hUHUHU...Fkirkan lah..

JAdi lah diri kau sendiri tanpa mengikut Jejak langkah org lain..Fikirkan dulu apa Yng hendak kau katakan..pahami lah perasan org dikelilingan kau..Kalau kau pandai jaga kata2 kau insyallah org yg mendengar boleh Terima n Yakin pada kau..

aKU DAh kenal kau daripada bangku sekolah lagi..tOlong jangan sia2Kan persahabatan Kita hanya sikap KAU mcm iTu...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..