Friday, January 21, 2011

nak cari shawl..mai jenguk2 dekat sini


HAI
saya pengemar shawl2 yg menarik+colourful+cantik^_^
samada beli kt kedai or online 
kalau dah berkenan msti cari samPAi dapat 
tambah2 pula byk skrg ini org dok jual shawl..tk kira mana2 tmpt..smpaikan dkt opis pun ada..hahaha
asalkan berkenan +  kos(RM)
psti boleh dapat punya......
MAHAL..???biasa lah tgk pada kain + kualiti nya
Murah or mahal biasa bg siapa sahaja..hehhee
(nak tak nk jew)
tapi kalau nk bergaya msti NAK punya..Berhabis duit pun tak pew sbb mmg diperlukan kan...tak salh pun..:))

akU mmg giler tgk org pakai shawl ini tambah pulak cara2 dia pakai mmglah CHANTEk sgt
mmg akan ikut ....ubah2 sikit pun ada gak..ikut cara masing-msing OK...


Korang yg minat tgk shawl or yg mmg pakai shawl mai lah jenguk2 link yg aku akan bg kt bwh nie:-

mmg chntek2 semua nye...sebenarnya byk lagi hehee...t tak muat lak nk tulis..haha^_^
kebanyakan  semua yg aku dpt dlm facebook...mesti korang pun sama kan..hehee


akak  drp http://sisters-shawls.blogspot.com nie aku kenal...kak ain nama nya..korang try lah click link tu...hehee..facebook pun dew..try click link bwh nie...akak ni akan update laters shawl dlm fb dia...dia kata kalau kt blog lewat sikit hehee...
cepat2 siapa cEpat dia dapat
cik ain shawl
http://www.facebook.com/home.php#!/safuan.nurulain


selamat bershopPing

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..