Thursday, April 30, 2015

Selamat Bercuti & Selamat Hari Pekerja

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Pagi ini aku bangun awal bebenar ok,
siap set jam selalu set jam pun aku bantai tidur balik hahahaha ,
dasyatkan lumrahhhhh
Sebab bangun awal aku dah fikir kerja dekat opis,
semalam member bos kata nak datang pagi esok (harinilah)
nak ambik sebutharga,petang semalam aku just dapat siapkan separuh je .


Punyalah semangat aku nak pergi kerja ,
alih2 tengok jem teruk weyyy sana jem sini jem
alih2 cik husben masuk pusing kl sama je
Mungkin ada yang dah start cuti & balik kampung


Sampai2 opis,bos dah ada
kelam kabut aku siapkan kerja hahahaha
Tapi harini memang banyak pon kerja nak kene setel
memandangkan cuti 4hari

Tapi

Dalam kepala ini duduk fikir majlis anak perempuan den ahad ini
banyak benda tak setel lagi
bab packing2 dah selesai bab mengemas rumah,sewa van,psang khemah
fuhhhhh berpeluh tiak hihihi


Petang ini nak pergi ambik stock order customer
rasa longlai dah badan ini tapi demi customer2 tersayangku
ku gigihkan diri jua...
cehwahhhhhh



Oklah korang,

SELAMAT BERCUTI..
SELAMAT HARI PEKERJA... 1 MEI 
HATI2 DIJALANRAYA

2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..