Thursday, December 12, 2013

Part 3: Minyak Gamat Langkawi...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
12 Disember 2013




Dah puas jalan2 dekat Kota Mahsuri misi seterusnya mencari minyak gamat,sepanjang jalan menuju Kota Mahsuri akan kelihatan iklan2/banner2 penguasa minyak gamat mempromosikan produk2 gamat..


Akhirnya destinasi kami disini..............



Sireh Lagenda Langkawi
Perusahan Gamat & Herba


Memang banyak pilihan minyak2 gamat yang boleh didapati....harga pun oklah....
ada minyak panas,gamat untuk luka2,ubat resdung dll......




Ole-ole daripada Sireh Lagenda Langkawi




Azie suka Bam Pala (botol warna oren) memang elok..kot2 badan itu banyak angin,poning pale nak loya2 ke bau je bam nie or letak sikit je mmg angin kuar....rugi lak tak beli lebuh haritu....


note : taktahan bau gamat......

3 comments:

  1. salam ukhuwah...
    kat rumah bunda sentiasa ada simpan minyak gamat ni..lagi pun mudah didapati...macam2 brand kan..

    ReplyDelete
  2. kalau ke langkawi...tak sah kan kalau tak bawak balik minyak gamat

    ReplyDelete
  3. Sempat kami ke Sireh Lagenda pada 2/2/14.
    http://terajubintang7.blogspot.com/2014/03/sireh-lagenda-langkawi-perusahaan-gamat.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..