Wednesday, May 29, 2013

Selamat Pengantin Baru My Cousin-Part 1



Assalamualaikum



Al kisah cuti lepas,memandangkan baru ini cuti panjang sikitkan jadi aku dah apply cuti hari khmis 23/5 sebab ada urusan sambil itu shopping baju raya sompat aje. then jumaat itu sibuk packing sebab nak balik kampung nogori sepupu den kawen..

Sabtu pagi kitaorang bertolak sebab majlis akad nikah pagi jadi lepas subuh dah gerak .tak jem sangat cuma kereta je banyak.Tanpa panjang lebar meh aku share serba sikit pic yang sempat aku snap tak banyak mana pun .


time batal air sembahyang


Sepupu den yang laki itu,sama bayo dengan den .sekarang bertambah lagi kaum kerabat kitaorang..kalau nak dikirakan kaum kerabat sebelah abah aku dokat nogori memang ramai sampaikan aku ada xkenal or taktahu nak panggil apa hahaha dasyattttttt kan... yelah sebab jarang jumpe satu hal dorang pun dah beranak pinak jumpa pon bila ada kenduri kendara je or rayo lepas tu nan hado....




So sweet, aku suka purple kira peberet colour den ini  pengapit laki itu pon sepupu den..single itu sape nak berkenalan....???? Majlis nikah serentak dengan majlis sanding kira 1hari lah.tak jauh pon rumah sepupu den nie dengan umah bini nyo...



Ini antara sepupu2 den...ramai lagi tapi masing2 busy bergambar..pantang nampak kamera semua menyelit2 hahaha. Ini majlis belah perempuan belah laki bulan jun nanti serentak dengan adek sepupu aku yang kawen nie kira ade 2pengantin mahu xriuhkan ramai itu.tunggu ehh nanti den share dokat blog ini ehh


Baru sikit je nie tapi ponatnya tak terkata,tak tahulah macamana bulan jun ini.. tema adek sepupu aku hijau gold(hijau yg scha alya pakai time weeding dia).baju aku pon sedia ada dah ,nak sedondon katanya. 
Kita jumpa 15jun ini ehhhh....semoga dipermudahkan segalanya amin ya rabbalamin
Inshaallah hujung tahun my trun lak doa2kan yerk kawan2ku.



SELAMAT PENGANTIN BARU FIRDAUS & AZIAH
25 MEI 2013


Selamat pengantin baru jugak untuk teman kolej aku yang berlangsung pada date yang sama 25/5/2013 & 26/05/2013 .Ema & Suami ,Farah & Suami,Nik & Isteri semua member kolej kym.. Tahniah buat korang semoga bahagia hingga hujung nyawa...


note : kejapnya masa berlalu......mcm tak percaya je


create by : shafazie

3 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,Bila Singgah Jangan Segan Silu Komen Lagi..